RETOURNEREN

Veelgestelde vragen over retourneren:

Je kan de door jou bestelde artikelen binnen 30 dagen kosteloos retourneren.

Plaats het onbeschadigde artikel dat je retourneert samen met het retourformulier dat is meegezonden terug in een zak of doos (indien mogelijk die waarin je jouw bestelling hebt ontvangen) en sluit deze zorgvuldig af.

Plak het retourlabel dat is meegeleverd in je pakket vervolgens goed zichtbaar op de zak of doos en breng je pakket naar een PostNL-pakketpunt. Vraag altijd om een verzendbewijs en bewaar dit tot je van ons een retourbevestiging hebt ontvangen.

BELANGRIJK: Als het om een klacht gaat, meld dit dan eerst bij onze klantenservice voordat je het pakket aan ons terugstuurt.

Omruilen naar andere artikelen of maten is helaas niet mogelijk

Bij klachten of retourzendingen wordt de artikelwaarde natuurlijk zo snel mogelijk vergoed. Mocht je een andere maat of kleur willen, bestel deze dan via de online shop. Hier zie je meteen of het gewenste artikel nog beschikbaar is.

Meer informatie over het herroepingsrecht vind je in onze algemene voorwaarden. Het retourformulier of de originele doos geeft niet automatisch recht op de effectieve uitoefening van het herroepingsrecht. Deze artikelen kunnen uitsluitend geretourneerd worden via PostNL.

Helaas is een directe omruiling naar een vervangartikel niet mogelijk via de online shop. Je kan wel op elk gewenst moment een nieuwe bestelling plaatsen.

Stuur het artikel s.v.p. meteen retour. Vul het retourformulier in van het artikel dat je wil retourneren en noteer de reden van retour.

Zodra je retour bij ons is aangekomen, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt en na verwerking de volgende werkdag terugbetaald via de originele betaalmethode.

Zodra je retourzending in ons logistiek centrum is verwerkt, ontvang je van ons een retourbevestiging via e-mail. In sommige gevallen worden retourzendingen eerst verzameld in een PostNL-verzendcentrum en worden ze na 1-2 dagen afgeleverd in ons logistiek centrum.

De verwerking van je retourzending vindt plaats binnen uiterlijk 14 dagen na aankomst van de retour in ons logistiek centrum. Controleer naast je gewone e-mailinbox ook je spamfolder. Als het iets langer duurt vooraleer je retour verwerkt is, neem dan contact op met PostNL. Aan de hand van het leveringsnummer kunnen zij nagaan waar je retour zich bevindt.

Als je hebt betaald met iDeal, creditcard, PayPal of Sofort, dan wordt het bedrag van de geretourneerde artikelen automatisch terugbetaald, 1 werkdag nadat je retour is verwerkt in ons logistiek centrum.
Als je hebt gekozen voor Klarna als betaalmethode, zullen we Klarna op de hoogte stellen nadat je retourzending in ons magazijn is ontvangen en ontvang je een bevestiging van je retourzending per e-mail. Je kunt het retourneren van je bestelling ook registreren in de Klarna-app. Bij aankoop op factuur/termijnbetaling wordt je betalingstermijn verlengd.
De terugbetaling wordt automatisch gestart zes dagen nadat je retour is geregistreerd en je ontvangt je terugbetaling binnen 14 dagen. Als je maar een deel van de bestelling hebt geretourneerd, hoef je alleen het resterende bedrag te betalen. Log voor de nodige informatie in op je Klarna-account.

Als een bestelling werd betaald met een giftcard, wordt de terugbetaling van een retour alleen gedaan op een bankrekening

Stuur het artikel s.v.p. meteen retour. Vul het retourformulier in van het artikel dat je wil retourneren en noteer de reden van retour.

Zodra je retour bij ons is aangekomen, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt en na verwerking de volgende werkdag terugbetaald via de originele betaalmethode.

Helaas is een directe omruiling naar een vervangartikel niet mogelijk via de online shop. Je kan wel op elk gewenst moment een nieuwe bestelling plaatsen.

Niet je antwoord kunnen vinden? Neem contact op.