VERZENDING

Veelgestelde vragen over verzending:

In sommige gevallen kan het gebeuren dat een pakket met het bericht “niet leverbaar” naar ons wordt teruggestuurd.

Aangezien het niet mogelijk is om een retourzending opnieuw te verzenden, worden “niet-leverbare” zendingen automatisch als retour geboekt bij ons en wordt het geld terugbetaald.

Een automatische retourbevestiging wordt naar je e-mailadres verzonden

Als je je bestelling op maandag tot en met vrijdag vóór 17.00 uur bij ons plaatst, wordt je pakket meestal dezelfde dag nog overgedragen aan PostNL. Vervolgens zal je pakket binnen 1-3 werkdagen bezorgd worden.

Bestellingen die op zaterdag, zondag of feestdagen worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden.

OPGELET: Door de huidige omstandigheden is het mogelijk dat de verzending van je bestelling iets langer duurt dan gewoonlijk. We vragen je iets meer geduld te hebben en onze klantenservice pas te contacteren indien je 5 werkdagen na je bestelling nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen.

Bij bestellingen met een bestelwaarde van € 299,98 en hoger hoef je geen verzendkosten te betalen. De verzendkosten binnen Nederland voor een bestelling tot € 299,98 bedragen € 6,75.

Zodra we je pakket hebben overgedragen aan PostNL, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging met daarin je leveringsnummer en een link om je bestelling te tracken.

Bovendien is je leveringsnummer op elk moment terug te vinden in je klantaccount.

Gastbestelling: Als je je bestelling als gast hebt geplaatst, kun je de status van je bestelling volgen via de link in de e-mail met de orderbevestiging, of door je leveringsnummer, e-mailadres en postcode in te voeren in het login gedeelte.

OPGELET: Door de huidige omstandigheden is het mogelijk dat de verzending van je bestelling iets langer duurt dan gewoonlijk. We vragen je iets meer geduld te hebben en onze klantenservice pas te contacteren indien je 5 werkdagen na je bestelling nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen.

De geschatte leverdatum van je bestelling kan je vinden via de tracking link. Gelieve eerst deze leverdatum af te wachten.

Als er al 5 (werk)dagen verstreken zijn sinds je bestelling werd verzonden, doe dan het volgende.
Controleer eerst de status van je levering m.b.v. je leveringsnummer – dit vind je in de e-mail die je ontvangt zodra je bestelling verzonden is. Indien de zending wordt getoond als afgeleverd, controleer dan het volgende:

• of een familielid of huisgenoot het pakket heeft aangenomen
• of het pakket bij een buur werd afgeleverd
• of het pakket werd geleverd bij een PostNL pakketpunt. Indien je geen ophaalbewijs hebt, neem dan contact op met het pakketpunt en leg het probleem uit. Je kan het pakket ook ophalen met je identiteitskaart.

Niet je antwoord kunnen vinden? Neem contact op.